Будьте обережні з акціями та розпродажами
Минулого четверга за ініціативи екоактивістки Раїси Сонько у співпраці з нашим порталом стартував інформаційний екопроект “21 екозвичка, яка допомагає планеті”. З першою звичкою “плануй та складай список покупок, щоб не купувати зайвого” ми вже розібралися. Сьогодні час дізнатися про другу. Вона звучить так: “будьте обережні з акціями та розпродажами“.
Раїса ділиться своїм акційно-розпродажним досвідом та висновками, які зробила в результаті:
«Що таке акція та розпродаж?». І звісно, перша відповідь, що спаде на думку: «Це вигідна пропозиція». Та чи завжди ця вигідна пропозиція вигідна саме покупцеві? Адже у будь-якому разі перше, що цікавить продавця – це продати. І думає він не про мене, а про те, як йому все ж таки спокусити мене купити його товар. Бізнес дбає лише про свої статки. Хоча і тут є виключення – соціально відповідальний бізнес. Не дуже поширене явище. Повертаємося до акцій. Якось за акційною ціною, дуже вигідно я придбала літрову банку маски для волосся. І звісно, я не змогла використати її скоріше, ніж сплив її термін придатності. Купуючи товари за акційною ціною, чи звертали ви увагу: «Скільки цей же товар коштував без акції?» Бо іноді, нас просто манять яскравим цінником, економічно не обґрунтованим. Теж саме і з розпродажами. Наприклад, залишки колекцій одягу можна купити реально дешевше. Та чи не купую я цю кофтинку, тому що ціна вигідна? А куди я її одягну, хто знає. До того ж мода… Слід пам’ятати про її швидкий темп, за яким можна і не поспіти.
Окремо хочу сказати про «Чорну п’ятницю». В цей період люди скуповують все, ніби завтра кінець світу. Тобто цілий рік я без цього жила, і ось він, мій останній шанс нагребти всього, що сьогодні потрапило у розпродаж. Нами просто грають через наші емоції. Паралельно з тим, розпродаж може стати помічником, якщо до нього підходити скеровано. Так, я придбала чудові, міцні, стильні чобітки з чималою знижкою, бо це був останній розмір, і це був мій розмір. Я їх ношу навесні та восени вже 4 роки.
Підводячи підсумок, хочу сказати, будьте обережні з акціями та розпродажами. Слідкуйте за ними та купуй тільки те, що реально потрібне вам. Що це дає мені? Економію коштів при покупці того, що дійсно потрібно.
Питання до вас:
- Як легко ви ловитеся на гачок «акція», «розпродаж»?
- Чи завжди ви отримали вигоду від акційно-розпродажного товару?
- Який ваш акційно-розпродажний досвід?
Наступні історії про екозвички чекатимуть на вас щочетверга тут та на моїй сторінці у фейсбуці. Також запрошую читачів вподобати та підписатися на сторінку Громада – НУЛЬ відходів у мережі Facebook, щоб слідкувати за публікаціями на екотематику. А вже зараз ви можете пройти тест та дізнатися, настільки ви еко-дружні за цим посиланням: https://www.facebook.com/Community.ZeroWaste/posts/130863152219268
А також запрошую всіх прийняти участь у конкурсі «Розкажи про СВОЮ екозвичку». Правила максимально прості:
- Вподобати Facebook-сторінку @Community.ZeroWaste.
- Написати у себе на сторінці пост про екозвичку, яку маєте, додавши хештег #21екозвичка та відмітивши сторінку @Community.ZeroWaste, щоб я могла вас знайти.
- Дочекатися останнього дня місяця, коли я за допомогою random.org оголошу щасливчика або щасливицю, що отримає екоподарунок.
Конкурс буде проходити протягом лютого-червня. 5 місяців – 5 подарунків – 5 обдарованих. До місячного розіграшу приймаються автори постів поточного місяця.
Бажаю вам наповнювати своє життя емоціями та враженнями, замість речей, що з часом стануть мотлохом.
#21екозвичка #ГромадаНУЛЬвідходів
Вітаємо, ви дочитали до кінця матеріал «Білозерка.Інфо» – незалежного та впливового інтернет-видання. Якщо вам сподобався цей текст, пропонуємо підтримати нас щомісячним внеском від 25 гривень. За ціною лише однієї чашечки кави, ви підтримаєте роботу усієї редакції і допоможете зробити наші громади ще більше відкритими, читачів – більш обізнаними, а діяльність влади – прозорішою.