“Свій до свого”: старшокласників запрошують безкоштовно навчатися спростовувати фейки
Підліткова Редакція Українських Фактчекерів (ПРУФ) оголошує відбір для участі у віртуальному ньюзрумі, які використовуватимуть соцмережі для пошуку та спростування дезінформації та поширюватимуть поради з медіаграмотності серед своїх однолітків в Instagram.
Про це повідомляє Підліткова Редакція Українських Фактчекерів .
100 українських старшокласників зможуть безоплатно навчитися спростовувати дезінформацію у найкращих медіатренерів України. Перевага у відборі надається дітям із територій, які найбільше постраждали від російської агресії.
Підліткова Редакція Українських Фактчекерів (ПРУФ) — це віртуальний ньюзрум для старшокласників (15-17 років), які використовують соцмережі для пошуку та спростування міс/дезінформації й поширюють поради з медіаграмотності серед своїх однолітків.
Подавати заявки можна до 25 серпня 23:59:59 за Києвом. Листи з результатами відбору учасники та учасниці отримають до 29 серпня включно.
Старшокласники, які пройдуть відбір, у вересні-жовтні відвідають 16 онлайн-тренінгів з фактчекінгу та медіаграмотності, зі створення відеоконтенту та промоції від найкращих фахівців у галузі. 100 юних фактчекерів отримають знання та навички з перевірки інформації й стануть амбасадорами медіаграмотності у своїх спільнотах.
“Долучайся до проєкту: прокачай навичку роботи
з медіаграмотністю та навчися протидіяти дезінформації
вже сьогодні! Команда ПРУФ підсилить твою спроможність протистояти інформаційним викликам”, – зазначено на сайті Підліткової Редакції Українських Фактчекерів.
20 учасників, які продемонструють лідерські якості, отримають додаткову підтримку для розвитку своїх спільнот і створення ПРУФ-клубів (регіональних клубів підлітків-фактчекерів).
Проєкт складається з 4 етапів:
- Підготовчий (липень 2024 — серпень 2024);
- Навчальний (вересень 2024 — жовтень 2024);
- Ньюзрум (листопад 2024 — лютий 2025);
- Додатковий поштовх для лідерів проєкту та створення ПРУФ-клубів (березень 2025 — травень 2025).
Мета проєкту — навчити підлітків боротися з інформаційними загрозами під час повномасштабного вторгнення росії та задіює підхід peer-to-peer (“свій до свого”), щоб ефективно спростовувати дезінформацію серед найбільш вразливої до неї аудиторії.