Вчимося дистанційно: 6 престижних онлайн-професій, які можна освоїти на порталі Дія
Зараз багатьох цікавить заробіток в інтернеті, адже люди через війну опинилися в складних життєвизх ситуаціях.
Дія.Освіта дає можливість освоїти одну з шести найпрестижніших і затребуваних онлайн-професій, які дозволяють заробляти дистанційно приблизно до 30 тисячі гривень на місяць.
Датааналітик – це фахівець, який збирає, опрацьовує та аналізує дані. Він використовує різні методи та інструменти для того, щоб знайти закономірності, зробити висновки й отримати з них максимальну користь. Датааналітик допомагає компаніям ухвалювати обґрунтовані рішення, знаходити нові можливості та запускати успішні продукти. Середньомісячна зарплата, яку пропонують датааналітикові на Work.ua, становить 30 тисяч гривень.
QA-тестувальник – це IT-фахівець. Головне його завдання знаходити помилки, яких міг припуститися програміст. Тестувальник перевіряє програми з точки зору експерта і звичайного користувача, тобто, шукає баги й оцінює функціональність продукту. До обов’язків цього спеціаліста входить розробка сценаріїв тестування, тест-кейсів, їх прогін, складання звітів про виявлені помилки (часто іноземною мовою). В Україні тестувальник заробляє в середньому за місяць 24 900 гривень.
Таргетолог — це той, хто займається налаштуванням і веденням реклами в соціальних мережах. Ця професія поєднує у собі як аналітику, так і творчість. Таргетолог робить так, щоб потенційні клієнти певної компанії бачили в соцмережах саме її рекламу. Він шукає цільову аудиторію конкретного продукту, сегментує її, виявляє потреби, продумує майданчики та стратегії просування, вносить зміни у рекламну кампанію у режимі онлайн. У середньому таргетолог в Україні заробляє 25 тисяч гривень на місяць.
Менеджер в Google Ads – займається аналізом ефективності реклами в Google Ads, обирає цілі рекламної кампанії. Запускає відеорекламу на YouTube, а також налаштовує бюджет рекламної кампанії, оптимізує рекламну кампанію тощо. Це доволі творча професія. Заробляє в Україні такий спеціаліст приблизно 30 тисяч гривень на місяць.
“SMM-менеджер” – вирішує цілий ряд завдань, пов’язаних із залученням покупців з соціальних мереж, підвищенням іміджу компанії, а також впізнаваності та популярності товару або послуги. Рівень заробітної плати SMM-менеджера залежить від рівня кваліфікації фахівця, масштабу проекту і широти функціональних обов’язків. У середньому в Україні цей спеціаліст заробляє 22,5 тисячі гривень за мсісяць.
Менеджер із цифрового маркетингу – одна з затребуваних професій у сфері маркетингу. Цей фахівець просуває бренд і залучає клієнтів через цифрові канали. Найголовнішими напрямками його роботи є просування через вебсайти, блоги, соціальні мережі та маркетплейси, а також займається онлайн-рекламою. У середньому в Україні зарплата Менеджера із цифрового маркетингу становить 30 тисяч гривень.
Тож головне – наполегливість і бажання, а всього решта можна навчитися, часто навіть дистанційно.