Виникли проблеми зі зв’язком – скористайтеся національним роумінгом
Минає 236-й день випробувань українців війною. Маємо справу з підступним ворогом, готовим вбивати мирне населення та знищувати нашу інфраструктуру. У будь-який момент ми можемо лишитися без світла, газу, води, а також мобільного зв’язку. Останню проблему можна вирішити, підключившись до національного роумінгу. Як це зробити, розповіли у Держспецзв’язку.
- Вимкніть автовибір мережі:
Android
Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob
iOS
Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob
Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.
- Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі.
- Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах.
Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».
- Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.
- Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв’язок в інших людей поруч.
Якщо в інших користувачів зв’язок працює:
- перезавантажте телефон;
- вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
- спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
- Якщо зв’язок не працює лише у вас, потрібно замінити SIM-картку. Зв’яжіться з оператором (зателефонуйте в контакт-центр або напишіть у соцмережі) та дізнайтесь адресу і графік роботи найближчого магазину. Переконайтесь, що дістатись туди безпечно.
- Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.
У будь-якій ситуації, пов’язаній із перебоями чи відсутністю зв’язку, не панікуйте та будьте певні, що мобільні оператори намагаються відновити зв’язок у максимально стислі терміни скрізь, де є така можливість.