Сб, 28 Гру 24
1.5°C

Як українцям вирішити проблеми з мобільним зв’язком та інтернетом під час відключень світла

Lu Pohribna 26 Серпня, 2024

Після того, як російські війська здійснили масований ракетний обстріл, в Україні застосували екстрені відключення світла. Через це по всій країні можуть виникати проблеми зі зв’язком та інтернетом. Тим не менш, існують способи їх подолати.

Про це повідомило видання ШоТам.

В Україні ще у 2022 році почав діяти національний роумінг. У випадку, якщо у вас зникне зв’язок, ви зможете скористатись послугами іншого мобільного оператора. Для цього потрібно у телефоні вимкнути автовибір мережі та перейти у налаштуваннях у «Мобільна мережа» (або «Підключення») – «Оператор» (для Android). На iOS необхідно зайти у «Параметри» – «Мобільні дані» – «Вибір мережі». Після цих кроків виберіть одну із доступних мереж – VODAFONE UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.

Можливості національного роумінгу обмежені: швидкість мережі 2G/3G складає до 512 Кбіт/с. Проте її вистачить на спілкування у месенджерах або пошук інформації у браузері.

Для користування домашнім інтернетом під час відключень електроенергії потрібно, щоб провайдер був підключений до технологій «пасивної мережі» xPON. У цьому випадку до квартир у будинках з оптичними комунікаціями можна провести «оптику». 

Якщо ваш провайдер не надає такі послуги, то можна подати заявку на підключення до іншого. За умови об’єднання із сусідами цей процес прискориться. Проте Wi-Fi-роутер без світла працюватиме лише на альтернативному джерелі живлення – зарядній станції, павербанку чи безперебійнику, які мають потрібний вольтаж та кабель.

Окрім цього, завжди можна завітати до пункту незламності та скористатись інтернетом там.