Звітуємо за спожиті послуги: як не мати клопоту з комуналкою
Попри війну, українці мають своєчасно здійснювати комунальні платежі. Важливо знати, як і коли треба знімати та куди подавати дані з електо- та газового лічильників.
Покази використаної електороенергії споживач зобов’язаний передати операторові системи розподілу за 2 дні до кінця розрахункового і 3 дні наступного місяця.
Через війну існують проблеми зі зв’язком між компаніями, тому «Херсонобленерго» радить передавати показники безпосередньо на їхньому сайті. Абонентам із ТОТ, якщо сайт не доступний, рекомендується скористатися послугами VPN-сервісів.
Також є альтернативні способи подачі показників електроенергії, серед яких можна вибрати найзручніший:
- за номером телефону: (0552) 316-316 9 (в автоматичному режимі), 0-800-500-629 (цілодобово без вихідних), (247)3-40-13, (247)3-40-08 (безпосередньо Білозерка);
- зареєструвавшись в «Персональному кабінеті», або без реєстрації на сайті;
- за допомогою Viber;
- за допомогою чат-бота у Telegram;
- надіслати SMS-повідомлення на номер 050-49-0000-4;
- надіслати на електронну адресу pokaz@co.ksoe.com.ua;
- через термінал у Центрах по обслуговуванню споживачів, а також у абонентських групах РЕЗ і ЕМ.
Щодо газового лічильника, то споживач зобов’язаний знімати фактичні показники станом на 1 число та подати до 05 числа місяця включно, а сплатити вартість спожитого газу за минулий місяць ‒ до 10 числа.
Дані газового лічильника також можна передати іншими альтернативними способами. Споживач лиш має обрати найзручніший з них. Зокрема:
- Через особистий кабінет з реєстрацією.
- Якщо особа не зареєстрована в особистому кабінеті, то можна скористатися кнопкою “Внесення показників без реєстрації”. Тут також є можливість подати дані замість родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до інтернету.
- Через електронну пошту pokazy@gaz.kherson.ua у такому форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (не обов’язково)/ показник або його фото.
- За допомогою Viber.
- За номером телефону: (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37 (у робочі дні, з 09.00 до 14.00 год). Абонентам варто знати, що з 1 по 5 число кожного місяця включно телефони доступні лише для прийому показників, а після 7 числа місяця телефонувати можна лише для консультацій.
Як альтернативний варіант можна скористатися Комунальним кабінетом абонента. Зареєструвавшись у ньому, користувач отримує особистий кабінет, у якому зможе керувати інформацією про свої особові рахунки у постачальників усіх комунальних послуг. Для зручності особистий кабінет абонента доступний як у месенджерах, так і у вигляді мобільного додатку. Ютуб-інструкції з використання кабінету та чат-ботів у різних соціальних мережах споживач також знайде на сайті.